loading...
زهل
تفرجگاه بازدید : 81 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

بزرگ کردن حجم آلت جنسی مردان

روشهای معروف و موثر برای بزرگ کردن کلفتی و طول آلت تناسلی

....................................................................................................

آموزنده ترین مقالات جنسی و زناشوئی 

 بزرگ کردن حجم آلت جنسی مردان از بابت طول و قطر و کلفتی و کلا حجیم شدن آلت با درجات اثرگذاری مختلف و نیز با درجات ایمنی گوناگونی در محصولات مختلف وجود دارد. متد تجمیع خون غنی شده بهترین روش بزرگ کردن کامل و همیشگی آلت است که تاکید فراوانی بر مصرف مکمل پودرجنسینگh-40 و روغن بی نظیر و گیاهی بیگر دارد .

 

 

                                                                آلت تنسلی مرد

 روغن و عصاره تغلیظ شده 20نوع گیاه دارویی اختصاصی  و ویژه ازجمله گیاه معجزه گر براکس روغن گیاهی بیگر را تشکیل میدهند که با مصرف موضعی می توانند موجبات حجیم تر شدن آلت را بشکل دایمی فراهم آورند. هیچگونه تغییری درفشارخون وشدت ضربان قلب ایجاد نمی نماید .افراد دارای مشکل فشار خون  و چربی غیرمجاز خون وقند خون وحتی بیماران قلبی نیزمیتوانند با اطمینان کامل از آن استفاده نموده و بهره مند گردند.

 بیگر یک وضعیت موضعی پایدار در طول دوره مصرف بر موضع تناسلی ایجاد مینماید که خون با مقدار و شدت بسیار بیشتری نسبت به حالت قبل از مصرف به سیستم تناسلی و اندام جنسی ترانسپورت میشود . خونرسانی به آلت به حدی بالا میگیرد که حالت دم کردگی و افزایش قطر رگهای خون رسان به آلت  به آسانی قابل رویت است . 

 ادامه مصرف روغن بیگر در عرض کمتر از چهار هفته حالت افزایش قطر و کلفتی رگ ها را به حداکثر میرساند و رگهای آلت رشد یافته و بصورت برآمده تر و قطور تر از قبل میشود . رگهای خونی منتهی به آلت تناسلی و سیستم جنسی  با افزایش مقدار انتقال خون وظیفه افزایش دادن تغذیه اندام را به خوبی به انجام میرسانند .

بالارفتن مقدار خون ورودی به آلت تناسلی مرد بشکل مستقیم تغذیه سلولی را افزایش داده و چند کار عمده و تاثیر گذار بر روند رشد و افزایش کلفتی و درازای آلت را به انجام میرسانند که هر یک از این کارکرد ها عاملی تعیین کننده و ضروری به حساب می آیند .

1-  درصد قابل توجهی از حجم آلت تناسلی را رگهای خونی تشکیل میدهند که هرگونه رشد در آنها قطور مستقیم آلت را حجیم و قطور میکند و این تغییر فیزیکی  وضعیت پایه و ماندگار دارد و غیر قابل بازگشت خواهد بود .

2-  تاثیر مستقیم تغییر در سایز رگهای خونی و بالابردن خونرسانی به موضع مردانه افزایش تغذیه سلولها را موجب میگردد و تغذیه مستمر و قوی هرگونه کمبود و ضفع را از بین میبرد . عمده ترین نقش ضعف زدایی از اندام تناسلی ایجاد مساعدترین وضعیت برای آغاز رشد و افزایش در حجم و طول آلت است.

3-  خونرسانی پرشدت موجب ترمیم هرگونه آسیب قابل بازگشت میشود و اشکالات مانع را از سر راه برمی دارد . سیستم جنسی با افزایش جریان خون ریکاوری و بازآوری میشوند و این نوپروری عامل اصلی تقویت کارکرد غدد الحاقی جنسی است . تقویت غدد الحاقی باعث میشود تا سیستم جنسی و تناسلی بدون هیچ عامل کند کننده ای به کار خود ادامه دهند .

4-  با بالابردن مقدار خونرسانی در آلت حوضچه های خونی ( حوضچه ها اسفنجی آلت ) موجود در آلت تناسلی افزایش ظرفیت پیدا نموده و خون بیشتری را در خود حبس می نمایند که عمده ترین افزایش سایز به این خاصیت بستگی دارد . ( حوضچه های خونی همانند بادکنک به هنگام نعوظ خون را در خود جمع نموده و آلت حالت سختی و بزرگی به خود میگیرد )

                                                     خیلی از افراد به دنبال راهی برای بزرگ شدن آلت هستند که غالب روشهای و طرق مختلف بزرگ کردن آلت زیان رسان به سلامتی هستند . امروزه متدی بنام متد تجمیع خون غنی شده مصرف توامان روغن بیگر را با مکمل پودرجنسینگ H-40  توصیه میکنند که در صورت عمل به این متد می توان با خیالی آسوده تضمینی ترین راه را برای افزایش اندازه آلت تناسلی پیموده شود . مطالعه توضیحات مکمل پودرجینسین H-40  می تواند در کنار کسب اطلاع کامل از مفاد و مزایای متد تجمیع خون غنی شده می تواند بهترین تصمیم گیری را حمایت نماید .

 برخی مزیت های منحصر بفرد روغن بیگر برای افزایش سایز آلت مردان :

 1-     افزایش مقداربیشتری در قطر و طول آلت که یک محصول بسیار با کیفیت وقیمت فوق العاده مقرون به صرفه ای محسوب میشود . سایر محصولات بدون استثنا حتما باید به تعداد بیشتری برای اخذ نتیجه استفاده میشوند ولی تنها یک بسته بیگر می تواند با قیمت متعادل خود مقرون به صرفه ترین محصول برای بزرگترکردن آلت باشد.

2-   برخلاف سایر محصولات هم ردیف خود که نیاز مند مصرف چند بسته هستند تنها استفاده یک بسته بیگر کفایت میکند و به دلیل کاملا بدون عارضه بودن و بهره گیری از مکانیسم طبیعی برای افزایش سایزهیج محدودیتی در تعداد  استفاده وجود ندارد و تا بر آورده شدن سایز دلخواه می توان استفاده کرد .

3-  افزایش اندازه دائمی و مادام العمر است و قابل برگشت نیست .

4-   تقویت خونرسانی بطور کامل با افزایش خونرسانی به سایر اندامهای جنسی از قبیل بیضه ها و غد ضمیمه مترادف است و موجب تقویت اعصاب و غدد و میل جنسی میشود و این در حالی است که سایر محصولات بر خلاف بیگر بر ضمائم یاد شده آثار سوء تحمیل میکنند .

5-   خاصیت مورد ذکر در بند 4 موجب میشود تا بیگر مشکلات نعوط و انزال زودرس را بصورت غیر مستقیم بهبود بخشیده و تولید اسپرم را افزایش دهد .

6-     استفاده از بیگر 10 دقیقه قبل از مقاربت موجب افزایش لذت و انزال طولانی و ارگاسم شدیدتر میشود .

7-     به آسانی مصرف میشود و به هر مکانی قابل حمل است .

8-   سر بهداشتی مخزن بعد از برداشتن پلمپ  قابل استفاده بوده و بنوعی طراحی شده تا مصرف بهینه شود و از گونه اتلاف خارج از کنترل جلوگیری شود .

9-     کاربرد آن برخلاف دستگاههای افزایش دهنده و حجیم کننده که مستلزم مشقت و وقت زیاد است بیش از ده دقیقه بطول نمی انجامد .

10- دارای PH  تنظیم شده بوده و فاقد هرگونه مواد حساسیت زا است .

11- هیچگونه عارضه جانبی نداشته و در حین مصرف از ایمنی آن اطمینان وجود دارد .

12- با معیار های پیشرفته فرآوری تولید و بسته بندی شده و کاملا پلمپ است .

13- کاملا ترکیبی طبیعی دارد .

14- دارای تاریخ انقضاء مصرف است .

15- به دلیل رعایت کلیه فاکتورها و معیار های سلامت تاییدیه CE   اروپا را اخذ کرده است .

16 – رنگ آلت تناسلی برای برخی از اهمیت بیشتری برخوردار است که مصرف یک دوره بیگر با زدودن سلولهای فرسوده از پوست آلت موجب ایجاد بهترین رنگ در موضع میشود و بهبود رنگ آلت یکی از خواص غیر اصلی این محصول است .

 

روغن بیگر در 6 گام بصورت بسیار آسان و ساده قابل مصرف است  :

 

1 –   به دقت محل را با آب و صابون بشورید ( آب ولرم و متمایل به سرد بهتر است )

2 – موضع را با حوله خشک نموده و از عاری بودن محل از هرگونه رطوبت اطمینان حاصل نمایید .

3 – با مقدار متعادلی از روغن ( 2 یا 3 بار اسپری کنید ) موضع را چرب نمایید .

توضیح : هیچ نیازی برای آغشته نمودن بیضه ها وجود ندارد و فقط باعث اتلاف می گردد.

4 – حد اقل 7 دقیقه موضع را از طرف بدن بسمت سراندام ماساژ دهید . ( هرچه مدت زمان ماساژ بیشتر باشد نتایج بهتری کسب خواهد شد )

5 – اجازه دهید تا موضع تا فرا رسیدن سری مان بعدی مصرف چرب باقی بماند .

6 – برای استفاده در نوبت بعد باز از مرحله شستشو آغاز کنید و دقت شود تا هیچ گاه روغن بر روی آلت چرب استعمال نشود زیرا پوست تمیز قابلیت جذب را دارا است .

  مقدار و دوره مصرف :

هر پکیج روغن بیگر برای مصرف ۲ ماه کافی است. مشروط بر اینکه جنبه صرفه جویی رعایت گردد و بیش از حد معمول استعمال نگردد. پکیج روغن بیگر شامل دو قوطی اسپری روغن میباشد . هر قوطی برای یکماه در نظر گرفته شده است و تقسیم پکیج به دو قوطی مساوی با نازل کاملا کنترل پذیر و بهداشتی  شرایط را برای تنظیم مصرف میحی نموده است . چرب نمودن بیش از اندازه موضع هیچ تاثیری بر افزایش کارکرد ندارد و آنمچه اهمیت دارد ماساژ کافی به مدت 6 ای 10 دقیقه است .

سئوالات متداول در مورد روغن بیگر و نحوه کارکرد :

 

سئوال : فرق بین کپسول ها و داروهای افزایش سایز ، دستگاه های بزرگ کننده آلت  ، آمپول ها و هورمون ها افزایش طول و قطر آلت  و روغن بیگر که بشکل موضعی مصرف میشود چیست و کدام مزیت ها برای هرنوع وجود دارد ؟

 

داروهای تزریقی و کپسول های خوراکی و کرم های هورمون محور برای افزایش اندازه آلت اثری سریع تر و فریبنده دارند . این نوع بزرگ کننده ها در بین  افراد بی سواد و نا آگاه که هیچگونه آگاهی نسبت به عوارض هورمون در دراز مدت و کوتاه مدت ندارند  و نتیجه آنی را مد نظر دارند متداول است . با مدنظر قرار دادن اینکه هر هورمونی فقط قادر است مدت زمان محدودی را در بدن باقی بماند و بعد از مدت کمتر از یکماه تبدیل ه مواد بی خاصیت شده و از طریق ادرار از بدن خارج میشود در می یابیم که بی تردید با خروج هورمون ها از بدن نتایج مثبت آنها نیز شروع به فروکش نمودن میکند . و عوارض و مشکلات ماندگاری را برجای میگذارند .

غالبا داروهای خوراکی وکپسول ها و قرص های بزرگ کننده آلت علاوه بر موارد فوق به این دلیل که بسیار سنگین و سخت هضم هستند مصرف کننده را دچار مشکلات گوارشی میکنند . ترشی معده ، زخم معده و روده ، ضخم اثنی عشر و نیز کم کاری و رکود کلیه از این گونه عوارض هستند . سنگینی ترکیبات کپسول ها باعث میشود تا بار بسیار زیادتری به کلیه ها وارد شده و برخی ترکیبات بصورت تجزیه نشده در کلیه ها و کبد رسوب نماید . این ترکیبات نارسایی های کلیه را بوجود می آورند مخصوصا در داروهایی که بیش از چهار هفته باید مورد مصرف قرار گیرند .

افزایش میزان ضربان خون و خروج فشار خون از تعادل لازم و گشادی دریچه های و عروق قلب از عوارض دیگر داروهای هورمونی برای افزایش سایز است . البته ذکر این نکته لازم نیست که هرگونه بزرگ شدنی در این داروها موقتی و برگشت پذیر است و برای حفظ آن باید مدام بر مقدار مصرف افزود .داروهای تزیقی هم بجز موارد یاد شده تمامی مشکلات تزریق و خطرات آن را بدنبال دارند .

      محصولات غیر هورمونی  گیاهی که بصورت موضعی مصرف میشوند بنا به خصوصیت های خود توانسته اند نقایص و مضرات داروهای تزریقی و خوراکی و مالیدنی هومون محور را نداشته باشند. روغن گیاهی چون وارد سیستم گوارش نمی شود فاقد هرگونه عارضه برای معده ، روده ، اثنی عشر ، کیله و کبد است . به دلیل عدم ورود فراگیر به جریان خون هیچگونه پیامدی برای فشار خون ، چربی خون ، قند خون و ضربان قلب ندارد . بدلیل غیر هورمونی بودن و بهره مندی از نوع عملکرد طبیعی و  اندازه آلت را بصورت دائم و مادام العمر افزایش میدهند و مطمئن ترین راه برای بزرگ کردن آلت هستند . در مقایسه با دستگاه ها بسیار با سهولت استفاده میشوند واثرات قطعی برای افزایش سایز دارند . دستگاهها اغلب به شدت آزار ئهنئه و وقت گیر و مشکل آفرین از نظر حمل و نقل هستند . افراد محجوب برای مطلع نشدن افراد خانواده و دوستان و همکاران استفاده از دستگاه را ترجیح نمی دهند . چون دستگاههای افزایش اندازه هریک بنوعی بر ایجاد کشش و مکش استوارند بعد از قطع فشار و کشش سایز دوباره بعد از مدت اندکی به همان اندازه قبل بازگشته و مشکلات روحی زیادی را پدید می آورد ضمنا ایجاد خم و آزار دهنده بودن استفاده  ، دستگاه ها را به یک محصول تبلیغاتی در ماهواره و.. مبدل ساخته تا با انجام تبلیغات تا حدودی فروش خود را حفظ کنند . اکثر دستگاهها اساسا فاقد کارایی هستند و وضعیتی همانند دستگاه کوچک کننده بینی دارند که ادعای کذب و بی اساس را برای فروش مطرح می سازند .

 

قیمت : ۴۵ هزار تومان

 برای خرید پستی کلیک کنید

ابتدا تحویل بگیرید بعد مبلغ آن را پرداخت كنید


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 2,853
  • بازدید کلی : 24,373